Det som betyder nåt

R.
Att få bo i Sveriges bästa stad
Yoga
Vakna ut av mig själv
Meditera
Äta massa goda saker
Dricka massa goda saker
Allt som är R och jag
Vår balkong
Att jag mår bra och orkar jobba som om jag inte vore sjuk
Mina fantastiska underbara vänner
En kväll med tjejerna i Göteborg
Att jorden mår bra (obv not pga tre regndagar sen 1 maj)
Äta frukost i lugn och ro – alla veckans dagar
Komma hem och vila efter jobbet
Ligga på R:s bröst och snusa
Drömma om framtiden – hur ser mitt liv ut om ett år?
Fundera på vart jag bor om 10 år
Att vara frisk
Odla växter och se dem växa
Bada i havet.
Bada utomhus överhuvudtaget
Svettas för att det är SOMMAR!
Hänga med min familj
Hänga med hans familj
Ha Jämtland som en tillflyktsort
Skratta med världens finaste kollegor varje dag – vilket jag gör! Lyx
Ha ett rent kök
Lägga en ansiktsmask
Sträckläsa en bok

Inspiriation Hanapee.

Lämna en kommentar